Kom zelf bij ons kijken!

Maak een afspraak om kennis te maken.
Wordt uw kind bijna 4 jaar? Of zoekt u een nieuwe school voor uw kind? Wat een spannende tijd! De keuze voor een basisschool maakt u niet zomaar. Uw kind bezoekt straks immers meerdere jaren deze school. De sfeer, de inhoud van het onderwijs, uw indruk van de school als geheel: het is allemaal belangrijk. We nodigen u daarom ook graag uit voor een rondleiding. We vertellen u meer over onze visie en we horen graag wat ú belangrijk vindt. Aan het eind van uw bezoek ontvangt u een informatiepakket.

Rondleiding aanvragen

* Verplichte velden

Wilt u uw bezoek voorbereiden? Wij hebben de belangrijkste kenmerken van onze school voor u op een rijtje gezet. Neem alvast een kijkje in de school of lees onze uitgebreide Jaargids.

"We hebben een vrolijke en leerzame school."

"We doen onderzoekjes met verschillende thema's (wat ik niet altijd leuk vind, maar het is wel heel leerzaam). We werken met iPads en leer je omgaan met apparatuur.'